ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

TikTok запустив Symphony на основі ШІ для створення аватарів

author avatar ProIT NEWS

TikTok запустив Symphony – набір креативного контенту, який працює на основі генеративного ШІ Найпомітнішою функцією є інструмент створення відео, який може створювати короткі кліпи з наявного ресурсу або URL-адреси продукту.

Як пише VentureBeat, новий пакет призначений для маркетологів і розробників контенту.

У пропозиції є Symphony Assistant, Symphony Creative Studio, Symphony Digital Avatars та оптимізація в TikTok Ads Manager.

Що таке Symphony AI від TikTok?

Symphony Creative Studio може самостійно виконувати всю роботу зі створення відео TikTok.

Це цікавий крок, який дозволяє користувачам Symphony використовувати цифрові аватари для творчого та фірмового контенту. TikTok пропонує як Stock Avatars, які попередньо створені за допомогою платних акторів і мають ліцензію на комерційне використання, так і «користувацькі аватари», створені так, щоб представляти образ творця, прессекретаря чи фігури бренду.

Stock Avatars аватари можна створювати за допомогою Symphony Creative Studio у Творчому центрі TikTok. Творці можуть вказати тип «особи», яку вони хочуть створити, вибравши з безлічі категорій, зокрема:

  • Галузь: електронна комерція, ігри, соціальна сфера, фінанси чи освіта.
  • Положення тіла: стоячи спереду або збоку, сидячи прямо або збоку, роблячи селфі сидячи або під час ходьби.
  • Стиль одягу: повсякденний, спортивний або офіційний.
  • Сюжет: без фону/відео на зеленому екрані, сад, вулиця, офіс, спальня, кімната для кіберспорту, однотонний фон, у машині, на кухні у приміщенні, у вітальні, у ванній кімнаті, гардеробі або за столиком для макіяжу.

Ця функція може бути корисною, коли генеральний директор організації або одна з її публічних осіб не може знімати відео TikTok для команди соціальних мереж. Натомість маркетологи контенту можуть вставити цифрову копію, використовуючи інтелектуальну власність свого бренду, і локалізувати її для ширшого охоплення.

Використання ШІ для подолання мовних бар’єрів

Можливість AI-дубляжу TikTok у Symphony Creative Studio. Джерело: TikTok

Ще одна функція Symphony – Symphony AI Dubbing. Це глобальний інструмент перекладу, який дасть змогу творцям і брендам легко створювати вміст кількома мовами. Зараз підтримується 10 мов, включаючи англійську, японську, корейську, іспанську, французьку, німецьку, португальську, турецьку, італійську й індонезійську.

Як зазначили в TikTok, AI Dubbing автоматично визначає мову оригіналу у відео, транскрибує, перекладає та створює дубльоване відео вибраними мовами, надаючи творцям і брендам можливість спілкуватися зі своєю глобальною аудиторією.

Запуск Symphony Collective

Останні новини Symphony включають створення галузевої консультативної ради під назвою Symphony Collective. За участю представників Mondelez, American Eagle, Wendy's, NBA, агентств OMD, Tinulti, Day One і TBWA Chiat, а також низки творців TikTok сподівається краще зрозуміти розвиток і використання ШІ у креативному маркетингу. Він використовуватиме цю групу для вдосконалення своїх маркетингових рішень ШІ та обговорення проблем галузі.

Раніше ми повідомляли, що TikTok автоматично позначатиме контент, створений ШІ як сторонніх платформ, так і власної Symphony.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.