ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

Люди використовують чат-ботів рідше, аніж здається, – результати дослідження

author avatar ProIT NEWS

Чат-боти на основі штучного інтелекту, такі як ChatGPT, здаються всюдисущими, але чи так це насправді? Незважаючи на ажіотаж (оновлення моделей, суперечки та низку дивних застосунків), чат-боти з ШІ використовують рідше, аніж здається громадськості.

Як повідомляє ExtremeTech, нове дослідження показує, що більшість вікових груп нехтують використанням чат-ботів у повсякденному житті, а третина населення взагалі ніколи про них не чула.

Під час дослідження, проведеного Інститутом Reuters при Оксфордському університеті, було вивчено використання чат-ботів серед 12 217 людей в Аргентині, Данії, Франції, Японії, Великій Британії та Сполучених Штатах.

Дослідники попросили респондентів вказати, чи знайомі вони з численними чат-ботами зі штучним інтелектом. Зокрема, ChatGPT, Gemini від Google, Copilot від Microsoft, Grok від X і My AI від Snapchat.

Незважаючи на те, що ChatGPT був найбільш впізнаваним чат-ботом (до 50% респондентів сказали, що чули про цей інструмент), його не впізнала майже третина опитаних.

ChatGPT також є найпоширенішим чат-ботом. Він використовується у два-три рази частіше, ніж інші чат-боти в усіх шести країнах. Тим не менш лише 1% респондентів у Японії вказали, що часто користуються чат-ботами. Цей показник вищий у Франції та Великобританії (по 2%) й у США (7%).

Більшість респондентів сказали, що використовували ChatGPT для отримання інформації, створення медіафайлів або просто погралися з можливостями чат-бота.

У всіх країнах, окрім Аргентини, опитані частіше користувалися чат-ботами в особистому житті, ніж на роботі чи у школі.

Кожен 14-й дорослий регулярно користується чат-ботами. Тим не менш, дослідження виявило, що чат-боти зі штучним інтелектом були найпопулярнішими серед людей віком від 18 до 24 років.

Ймовірно, ця демографічна група з більшою ймовірністю керуватиме довгостроковим впровадженням та адаптацією технологій ШІ, ніж будь-яка інша вікова група як споживачів, так і розробників. Якщо вони фанати чат-ботів, то решта світу також може поступово стати фанатами.

«Навколо штучного інтелекту існує багато потужних інтересів і багато ажіотажу. Часто це позитивні продажі, але іноді дико песимістичні попередження щодо можливих майбутніх ризиків, які можуть навіть відвернути нас від наявних проблем. Але також є фундаментальне питання про те, чи відреагує широка громадськість на розробку цього сімейства продуктів і як це буде. Чи буде це схоже на блокчейн, віртуальну реальність і Web3? Усі вони просуваються з великою пихою. Або ж це буде більше схоже на Інтернет, пошук і соціальні мережі. Так, але вони швидко стануть частиною повсякденного використання медіа для мільярдів людей», – написала команда дослідників.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.