ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

Backblaze зафіксував зростання кількості відмов жорстких дисків: якість знизилась через Covid?

author avatar ProIT NEWS

Останній квартальний звіт постачальника хмарних сховищ Backblaze щодо надійності жорстких дисків показує зростання кількості відмов серед деяких дисків, повідомляє Network World.

Backblaze має величезний запас із 241 297 жорстких дисків різної місткості та від різних виробників. Останнім часом компанія додавала показники продуктивності SSD до своїх вимірювань, але SSD все ще знаходяться на ранніх стадіях життєвого циклу розгортання, тому закономірності ще не повністю виявлені.

У другому кварталі 2023 року Backblaze повідомила про середній рівень відмов AFR (average failure rate) у 2,28%, що є значним зростанням порівняно з 1,54% у попередньому кварталі. У компанії повідомили, що показники зросли для дисків на 8 ТБ і 10 ТБ.

Найбільше відмов дали:

Toshiba 8 ТБ – AFR 19,63%;

Seagate на 14 ТБ – AFR 14,28%;

HGST 8 ТБ – AFR 13,53%;

Seagate 10 ТБ – AFR 12,31%;

Seagate на 14 ТБ – AFR 10,25%.

Основна частина Backblaze базується на Seagate, отже показники вимірювання для них вищі. AFR для Western Digital ніколи не перевищував 1%. Крім одного диска на 8 ТБ, диски Toshiba показали хороші результати й ніколи не перевищували 2% AFR.

У Backblaze зазначили, що збої є невіддільною частиною роботи хмарного сховища.

«Звичайно, ми хотіли б бачити кращі показники, але реальністю бізнесу хмарних сховищ є те, що диски виходять з ладу. Протягом багатьох років ми спостерігали широкий діапазон відмов у різних виробників, моделей дисків і розмірів дисків. Ми використовуємо дані про статистику накопичувачів як один із багатьох факторів для розуміння нашого середовища, щоб ми могли коригувати, коли і як нам потрібно. Отже, чи турбує нас збільшення кількості відмов дисків? Ні, але ми будемо продовжувати відстежувати наші системи, вживати необхідних заходів і ділитися з вами тим, що зможемо», – написав Енді Кляйн, дослідник хмарних сховищ у Backblaze.

Враховуючи, що середній вік накопичувачів Backblaze становить понад 60 місяців, здається, що термін їхньої служби настільки ж високий. П’ять років – це досить хороша продуктивність для жорсткого диска, особливо такого, який використовується для читання, а не для запису.

Оглядач Network World Енді Патріціо поділився своїми спостереженнями. Він помітив, що розробники систем скаржаться, що нове обладнання відносно швидко виходить з ладу (приблизно через рік після початку використання). Зазвичай апаратне забезпечення або виходить з ладу негайно, або слугує свій звичайний термін служби, за винятком якихось травматичних подій, таких як перепад напруги.

Один із розробників системи припустив, що якість знизилася під час пандемії Covid і пов’язаних з цим проблем із ланцюгом постачання. Обладнання, яке зараз виходить із ладу, могло бути створено приблизно у 2021 році у розпал пандемії.

Чи могла це бути партія неякісних жорстких дисків, виготовлених приблизно 2 роки тому? Якщо так, то, можливо, всі диски, які мали вийти з ладу, вже вийшли.

Буде цікаво побачити, чи повернеться середній показник відмов Backblaze до норми у наступному кварталі.

Раніше ми писали, яким чином у воєнний час хмарні технології допоможуть убезпечити бізнес.

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.