ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Cектор FemTech скоро досягне $1 трильйону. Але інвестори ігнорують його через «жіночі табу»

author avatar ProIT NEWS

До 2027 року сектор FemTech буде оцінюватися в $1 трильйон, але «табуйований» характер здоров’я жінок і гендерний дисбаланс в інвестиціях створюють перешкоди для галузі. Про це повідомляє CNBC.

Сектор FemTech включає всі інновації, розроблені для вирішення проблем зі здоров’ям, від яких страждають жінки. Він охоплює все: від здоров’я під час вагітності та менопаузи до хвороби Альцгеймера та ВІЛ.

Жінки складають понад 50% світового населення, а це означає, що цільовий ринок для продуктів, які зосереджені на їхньому здоров’ї, величезний. Але лише 3,3% інвестицій у цифрове здоров’я в США було спрямовано на здоров’я жінок між 2011 і 2020 роками, згідно з даними Rock Health.

Дослідження організації Women’s Health Access Matters свідчать про те, що інвестиції в $300 мільйонів в покращення жіночого здоров’я можуть принести світовій економіці близько $13 мільярдів.

«Можливості та потенціал цінності інвестицій в цю сферу величезні», — сказала CNBC Карен Тейлор, директор з досліджень Центру рішень для охорони здоров’я Deloitte.

При цьому статистика показує, що більшість інвестиційних рішень приймають чоловіки. У звіті Європейських жінок у венчурному капіталі за 2022 рік виявлено, що лише 15% генеральних партнерів венчурного капіталу були жінками.

За даними McKinsey & Company, понад 70% компаній FemTech мають принаймні одну жінку-засновника, у порівнянні із середнім показником у 20%.

За даними бізнес-школи INSEAD, у 2020 році менше 3% венчурних фондів було спрямовано на стартапи під керівництвом жінок, тоді як жінки-підприємці мають на 63% менше шансів отримати фінансування венчурного капіталу, ніж чоловіки.

Представник Deloitte Тейлор сказав, що жінки-засновники також зазвичай просять в інвесторів менше грошей, ніж їхні колеги-чоловіки, що може завдати шкоди їхнім перспективам у цьому просторі.

«Є багато досліджень, які показують, що жінки, як правило, набагато чесніші та применшують те, що, на їхню думку, є потенціалом для їхніх інновацій», — сказала вона. — «Чоловіки славляться великими продажами, і інвестори до цього звикли».
Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.