ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

До TikTok повернуться пісні Біллі Айліш, The Weeknd та інших артистів Universal Music Group

author avatar ProIT NEWS

TikTok та Universal Music Group повідомили, що уклали нову ліцензійну угоду. Згідно з нею музика популярних виконавців цього лейблу знову з’явиться у застосунку.

Повідомляється, що обидві компанії працюватимуть над новими можливостями монетизації, підтримкою кампаній артистів у різних жанрах і по всьому світу.

TikTok інвестуватиме у створення інструментів Add to Music App, розширені дані та аналітику, а також інтегровані можливості продажу квитків. Це має принести творцям фінансову користь і побудувати фан-базу серед користувачів застосунку.

Крім того, компанії працюватимуть над тим, щоб розвиток штучного інтелекту в музичній індустрії захищав людську творчість та економіку, яка приносить прибуток артистам та авторам пісень.

Також TikTok зобов’язався видаляти із платформи створену ШІ несанкціоновану музику.

У лютому Universal Music Group, яка володіє правами на музику багатьох відомих виконавців, видалила пісні своїх артистів із TikTok через розбіжності між компаніями щодо оплати.

UMG вважав, що TikTok платить занадто мало за доступ до свого каталогу. TikTok зі свого боку вважав, що Universal Music просить забагато.

11 квітня користувачі застосунку помітили, що музика співачки Тейлор Свіфт почала з’являтися в TikTok, попри непорозуміння між компаніями.

Як повідомляє Mashable, у 2018 році артистка підписала контракт із підрозділом UMG Republic Records і зберегла право публікувати треки як основна авторка. Коли Тейлор Свіфт випустила свій останній альбом Midnights, у його просуванні артистка передусім покладалася на TikTok.

Universal Music Group є найбільшим гравцем у глобальній індустрії звукозапису. Бренд володіє правами на величезну кількість пісень виконавців – від Beatles і Rolling Stones до Елтона Джона та Аріани Гранде.

Читайте також на ProIT: Байден підписав законопроєкт про заборону TikTok, але є умова.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.