ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

Gmail запровадить суворіші правила щодо спаму з 2024 року

author avatar ProIT NEWS

Google оголошує про низку значних змін у захисті електронної пошти від спаму та інших небажаних листів. Компанія заявляє, що з наступного року ті, хто робить масову розсилку, повинні будуть автентифікувати свої електронні листи, пропонувати простий спосіб скасувати підписку та не перевищувати порогове значення спаму, повідомляє Techcrunch.

Зміни торкнуться будь-яких масових відправників, яких Google визначає як тих, хто надсилає понад 5000 повідомлень на адреси Gmail за один день. Це може включати практично будь-яку компанію зі списком розсилки пристойного розміру, від великих роздрібних торговців до великих технологічних компаній до навіть менших стартапів і компаній B2C або авторів інформаційних бюлетенів, які хочуть рекламувати себе за допомогою електронних повідомлень.

Google стверджує, що вже використовує технологію штучного інтелекту, щоб запобігти надходженню понад 99,9% спаму, фішингу та зловмисного програмного забезпечення до вхідних повідомлень користувачів, а також блокує 15 мільярдів небажаних листів на день. Але з удосконаленням технологій повинні вдосконалюватись і засоби захисту Google для своєї системи електронної пошти, якій уже 20 років.

Для початку Gmail буде спиратися на політику, запроваджену минулого року, яка вимагає, щоб електронні листи, надіслані на адреси Gmail, мали певну форму автентифікації, щоб підтвердити, що відправник – той, за кого себе видає. Ця зміна була необхідною, оскільки багато відправників масових відправників не захищають належним чином і не налаштовують свою систему, що дозволяє зловмиснику «легко сховатися серед них», пояснює публікація в блозі Google. Незважаючи на те, що це зменшило кількість неавтентифікованих повідомлень, які отримували користувачі Gmail, на 75%, тепер Google вимагатиме від масових відправників ретельної автентифікації своїх електронних листів відповідно до набору задокументованих найкращих практик до лютого 2024 року.

Крім того, масові відправники повинні дозволити користувачам скасувати підписку одним клацанням миші, а ці запити на скасування підписки оброблятимуться протягом двох днів.

Можливо, ще більш суперечливим є те, що Google також вимагатиме від відправників масових розсилок не перевищувати чіткий пороговий рівень спаму — компанія зазначає, що впроваджує таке правило першою в галузі. Це означає, що якщо достатня кількість користувачів позначає електронні листи відправника як спам, відправник може втратити доступ до папок «Вхідні» користувачів.

Google зазначив, що багато відправників масових відправлень уже відповідають новим вимогам, і техгігант продовжить пропонувати чіткі вказівки до того, як зміни набудуть чинності в лютому 2024 року.

Раніше ProIT повідомляв, що у січні 2024 року Google припинить використовувати базовий HTML-перегляд Gmail.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!‌‌

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.