ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

Google експериментує з новими функціями генеративного ШІ: три новації у пошуку

author avatar ProIT NEWS

Пошук Google розгортає нові можливості генеративного штучного інтелекту, щоб допомогти користувачам краще вивчати та розуміти інформацію в Інтернеті.

Ось ці новації:

1. ШІ згенерує визначення термінів

Коли ви досліджуєте щось нове або шукаєте пояснення поняття, то можете натрапити на термін, який вам незрозумілий. Незабаром Google розгорне вдосконалення відповідей, згенерованих штучним інтелектом, на різні теми чи питання, пов’язані з наукою, економікою, історією тощо.

Завдяки цьому оновленню ви зможете наводити курсор миші на певні слова, щоб переглянути визначення та відповідні діаграми чи зображення на певну тему.

2. Інформація про кодування в оглядах ШІ

Генеративний ШІ може допомогти дізнатися більше про програмування. Google додасть нові можливості до SGE, щоб легше було зрозуміти та налагодити створений код.

Наразі SGE надає огляди, згенеровані штучним інтелектом, які допомагають із завданнями для багатьох мов програмування й інструментів. Наприклад, ви можете знайти відповіді на практичні запитання та переглянути запропоновані фрагменти коду для типових завдань.

З новими оновленнями сегменти коду в оглядах тепер будуть позначені кольором із підсвічуванням синтаксису. Завдяки цьому ідентифікувати такі елементи, як ключові слова, коментарі та рядки, стане легше і простіше.

3. Генеративний ШІ допоможе легше навчатися під час перегляду вебсторінок

Коли ви намагаєтеся зрозуміти тонкощі нової теми, вам часто потрібно опрацьовувати довгі або складні вебсторінки, при цьому не завжди легко відразу зрозуміти конкретні деталі. Google запускає ранній експеримент у Search Labs під назвою «SGE під час перегляду», доступний у застосунку Google на Android та iOS й у Chrome на комп’ютері.

«Наша мета – перевірити, як генеративний штучний інтелект може допомогти вам орієнтуватися в інформації в Інтернеті та ще швидше діставатися до суті того, що ви шукаєте», – повідомили у Google.

«SGE під час перегляду» було спеціально розроблено, щоб допомогти людям глибше взаємодіяти з контентом і полегшити пошук.

На деяких вебсторінках користувачі зможуть побачити згенерований штучним інтелектом список ключових моментів, охоплених статтею, із покликаннями, які переведуть їх прямо до того, що вони шукають, безпосередньо на сторінці.

Також стане доступною функція «Огляд на сторінці», де можна переглянути запитання, на які дають відповіді у статті, і перейти до відповідного розділу, щоб дізнатися більше.

Функція «SGE під час перегляду» призначена для відображення згенерованих ШІ ключових моментів лише у статтях, які є у вільному доступі в Інтернеті. Він не надає ключових моментів щодо статей, позначених як платні, і видавці контролюють їх. Зокрема, можуть дізнатися більше про те, як позначити свій контент як безкоштовний або платний, у Довідковому центрі Google.

Якщо ви вже підключилися до SGE, то автоматично отримаєте доступ до цього експерименту. Якщо поки не погодилися, «SGE під час перегляду» також доступний як окремий експеримент у Search Labs.

Щоб спробувати «SGE під час перегляду» на комп’ютері, переконайтеся, що у вас остання версія Chrome, а потім перейдіть до Labs.

Ці найновіші можливості є лише деякими способами, за допомогою яких Google вдосконалює генеративний досвід штучного інтелекту, щоб полегшити пошук і засвоєння інформації.

Генеративний пошук на основі ШІ (SGE) було запущено менш як 3 місяці тому, і перші відгуки були позитивними. Оновлення SGE допоможуть краще вивчати та розуміти інформацію в Інтернеті: чи то поглиблення розуміння складних концепцій, підвищення навичок програмування, чи відстеження деталей у складній темі.

Зареєструватися та поділитися відгуками про ці експерименти можна через Search Labs у програмі Google (Android та iOS) або на робочому столі Chrome.

Раніше ProIT повідомляв, що Google тестує Genesis – інструмент ШІ, який може писати новини.

Також ми аналізували, чому зміна алгоритмів пошуку Google з орієнтацією на генеративний ШІ може спровокувати «загибель» Інтернету у тому вигляді, в якому ми його знаємо.

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.