ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

На платформі LinkedIn зʼявляться ігри

author avatar ProIT NEWS

Професійна соцмережа LinkedIn, яка належить корпорації Microsoft, планує додати ігри на свою платформу. Таким чином розробники прагнуть збільшити час, який користувачі проводять у LinkedIn, повідомляє TechCrunch.

Робота над проєктом розпочалася на тлі так званої пазломанії, яка допомогла таким простим іграм, як Wordle, здобути вірусний успіх і мільйони гравців, зазначає видання.

На початковому етапі користувачам будуть доступні три гри: Queens, Inference та Crossclimb. Дослідники вже виявили в коді платформи згадування ігор.

«Ми експериментуємо із додаванням ігор-головоломок у LinkedIn, щоб користувачі мали змогу трохи розважитися, поглибити взаємодію та, сподіваюся, знайти можливість для спілкування», – сказав представник LinkedIn.

Microsoft має власний ігровий бізнес, який включає Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax. В минулому кварталі він приніс доходи у розмірі $7,1 мільярда, вперше перевищивши доходи від Windows.

У LinkedIn відмовилися коментувати, яким чином і чи бере участь Microsoft в її ігровому проєкті.

Неігрові платформи вже давно використовують ігри для збільшення трафіку та залучення користувачів. Наприклад, The New York Times, яка придбала Wordle у 2022 році, наприкінці минулого року заявила, що мільйони людей все ще продовжують грати у гру, яка тепер є частиною більшої платформи онлайн-головоломок та ігор.

Протягом багатьох років LinkedIn тестувала низку нових функцій для залучення більшої кількості користувачів. Так, у жовтні минулого року соцмережа запустила функції штучного інтелекту до свого основного бізнесу. Це мало на меті полегшити рекрутерам пошук кандидатів на роботу, а фахівцям із маркетингу допомогти створювати рекламні кампанії.

LinkedIn заробляє за рахунок продажу реклами, а також стягує плату за передплату з рекрутерів та фахівців із продажу, які використовують мережу для пошуку потенційних клієнтів.

Раніше ProIT повідомляв, що ШІ демонструє явні расові упередження, коли використовується як інструмент HR.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.