ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

Обмежена кількість твітів та мінус 59% доходів із реклами. Як Ілон Маск «ламає» Twitter

author avatar ProIT NEWS

У відповідь на серію надзвичайних ситуацій на сервері Ілон Маск, власник Twitter, вирішив обмежити кількість твітів, які люди можуть переглядати на день. Такого хаосу соціальна мережа ще не бачила, стверджує The Atlantic.

Автор статті порівнює такий підхід із «цілодобовою закусочною, яка зачиняється о 19:00». Це незрозуміле бізнес-рішення для платформи, яка залежить від залучення користувачів і показу їм реклами. Якомога більше реклами.

Натомість Twitter встановив політику, згідно з якою вебкористувачі повинні входити в обліковий запис для перегляду твітів. Тобто потенційна аудиторія будь-якої публікації обмежена людьми, які мають Twitter.

Пізніше Ілон Маск оголосив про обмеження ще й кількості твітів, які користувачі можуть переглядати на день, нібито для того, щоб протидіяти «надзвичайним рівням збору даних і маніпулюванню системою».

Хоча ці заходи незабаром мають скасувати (як і інші, запроваджені під час правління Маска), вони демонструють руйнування платформи, яка тихо зникала місяцями: Twitter тепер буквально неможливий, якщо у вас немає облікового запису, та й навіть якщо він є.

«Це найяскравіша ознака того, що Маск не контролює свою платформу, що він не може забезпечити стабільно функціональний досвід для того, що колись було однією з найжвавіших і найважливіших соціальних мереж на планеті», – зазначається у статті The Atlantic.

Нелогічні зміни призвели до деяких спекуляцій і розповсюдження теорій змови про те, чи не підштовхує Ілон Маск зумисне компанію до банкрутства та реструктуризації або ж навіть до повного знищення.

Видання натякає, що покупка ним Twitter виявилась імпульсивною та, схоже, була частково спричинена тим, що його почуття образив попередній генеральний директор платформи. Рішення було настільки необдуманим, що Маск тричі намагався відмовитися від нього.

Зазначимо, що порівняно з попереднім роком доходи Twitter від реклами в США знизилися на 59% усього за п’ять тижнів, починаючи з 1 квітня.

«Яка розумна відповідь може бути для рекламної компанії, щоб різко обмежити час, який потенційно сотні мільйонів користувачів можуть провести на її вебсайті? Можливо, цей: у суботу сторонні розробники виявили невиправлену помилку у вебпрограмі Twitter, яка переповнювала сервери мережі власними запитами, аж до того, що платформа не могла функціонувати… Коли я звернувся за роз’ясненнями, компанія автоматично відповіла електронним листом із емодзі», – зазначив автор статті.

На його думку, невдачі Ілона Маска з управлінням Twitter вже нанесли невиправну шкоду його репутації як генія, візіонера та майбутнього колонізатора Марса.

«Хто при здоровому глузді буде досліджувати космос із людиною, яка не може підтримувати роботу вебсайту?» – підкреслює The Atlantic.

Раніше ProIT повідомляв про основні відмінності між Twitter і новою соцмережею від Meta – Threads.

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.