ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Threads: Meta запустила конкурента Twitter

author avatar ProIT NEWS

Відповідь Meta на Twitter – новий застосунок під назвою Threads – з’явився саме тоді, коли користувачі платформи, що належить Ілону Маску, масово шукають альтернативи.

Threads, який пов’язаний з Instagram, з’явився в магазині додатків Apple у вівторок перед запуском у четвер. Застосунок вже доступний в Україні та понад 100 країнах світу.

Нова платформа заснована на Instagram та інтегруватиметься з ActivityPub. Це дасть змогу користувачам нової програми переносити свої облікові записи та підписників із собою на інші платформи, які підтримують ActivityPub, зокрема Mastodon.

Керівник відділу продуктів Meta Кріс Кокс назвав Threads «нашою відповіддю на Twitter».

«Ми чули від творців і громадських діячів, що вони зацікавлені у платформі, якій, на їхню думку, можна довіряти місце з можливістю розповсюджувати контент», – сказав Кріс Кокс.

Він додав, що вже є знаменитості, які готові користуватися платформою, наприклад, DJ Slime. Компанія веде переговори з іншими лідерами думок, зокрема Опрою та Далай-ламою.

Threads – це назва, яка добре підходить для конкурента Twitter. Спочатку таку назву мав застосунок-надбудова, який Meta запустила у 2019 році для конкуренції з популярним месенджером Snapchat. Пізніше випуск продукту було припинено, оскільки він дублював функціонал, вже наявний в Instagram, але Meta залишила цей бренд.

Meta запускає Threads, стикаючись із власними викликами. Компанія інвестувала значні кошти у перехід до так званого метавсесвіту, але поки метавсесвіт далекий від мейнстріму. Ще однією проблемою стала гонка за штучний інтелект та скорочення витрат у Meta.

Також ProIT повідомляв про «цунамі» шахрайства у Facebook, Instagram і WhatsApp.

Але незважаючи на ці виклики, Meta залишається найбільшим конкурентом Twitter із «глибокими кишенями» й аудиторією у понад 3 мільярди людей, які користуються Facebook, Instagram та іншими застосунками. Інші платформи, які намагаються скористатися слабкістю Twitter, такі як Tumblr, Nostr, Spill, Mastodon і Bluesky, набагато менші за Meta.

На минулому тижні Twitter почав вимагати від користувачів авторизуватися – раніше люди без облікових записів Twitter могли переглядати твіти. Потім встановив обмеження для переважної більшості користувачів, які не платять за платформу, – 600 твітів на день, пізніше збільшив цю кількість до 1000.

У вівторок Twitter оголосив, що продукт Tweetdeck на основі списків, який використовується переважно бізнесами та медіа, буде доступним лише для користувачів, які платять за підписку на Twitter Blue.



.

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.