ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Suncorp впроваджує LLM у кол-центри й інженерію

author avatar ProIT NEWS

Suncorp Group, одна з найбільших австралійських страхових і банківських компаній, починає експериментувати з генеративним штучним інтелектом та LLM (великими мовними моделями). Suncorp бачить потенційні можливості використання ШІ в кол-центрах, обслуговуванні клієнтів та інженерії, повідомляє itnews.

Виконавчий менеджер Suncorp з основних платформ даних Емілі Корнок сказала, що в австралійському штаті Квінсленд готуються досліджувати низку застосунків із використанням генеративного штучного інтелекту, а точніше – великих мовних моделей, які його підтримують.

«Ми вже починаємо розглядати деякі з них і починаємо локалізувати деякі основні моделі ChatGPT, щоб побачити, як ми можемо аналізувати настрої стенограм дзвінків тощо, і зрозуміти, чи наші клієнти задоволені нами», – сказала Корнок на нещодавньому саміті Gartner Data and Analytics у Сіднеї.

Вона зазначила, що перші результати були «справді фантастичними». Це спонукало компанію шукати більше варіантів використання нейромереж. А саме – у кол-центрах, інженерії й обслуговуванні клієнтів.

Чотири останні роки Suncorp витратила на перехід від локального до хмарного сховищ даних. Компанія відійшла від центральної команди, яка виконує більшу частину наукової роботи з даними та бізнес-аналітики, й «рухається до можливостей федеративного штучного інтелекту та даних».

«Ми знаходимося у тій переломній точці BI-команд, де центральній команді було просто неможливо ефективно масштабуватись і задовольняти попит у Suncorp. Сьогодні всі є споживачами даних, і всі є виробниками даних, тому ми просто могли не встигати за цим попитом», – пояснила Емілі Корнок.

Перехід до федеративного доступу до даних та аналітики частково зумовлений зміною звичок споживання даних в організації.

«Люди шукають аналітику в реальному часі, аналітику, яку вони можуть вбудовувати у вебпроцеси та мобільні процеси тощо, тому встигати за цією технологічною зміною, яка спричинена зміною даних, справді складно», – зазначила Корнок.
Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.