ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

«Автомобіль наступного покоління» від Tesla вартістю $25 тисяч матиме дизайн Cybertruck

author avatar ProIT NEWS

Tesla готується створити електромобіль вартістю $25 тисяч, побудований на інженерній платформі компанії «наступного покоління».

Як повідомляє Axios, Ілон Маск був настільки одержимий роботаксі, що неодноразово накладав вето на власний план побудови цього електромобіля, поки скептично налаштовані керівники Tesla не переконали його підстрахуватися. Про це Axios розповів біограф Ілона Маска Уолтер Айзексон.

Сумновідомий своєю впертістю гендиректор Tesla поступився, коли його помічники оприлюднили план побудови електромобіля вартістю $25 тисяч разом з автономним роботаксі, який міг би перевозити пасажирів, поруч на передовій фабриці. Про це йдеться в уривку з майбутньої книги Айзексона «Ілон Маск», яка вийде у вівторок.

Чому це важливо: електричний автомобіль вартістю $25 тисяч кардинально змінить правила боротьби автомобільної промисловості зі зміною клімату. Особливо у США, де споживачі стикаються з високою інфляцією та відсутністю доступних варіантів.

У генеральному плані Tesla, вперше опублікованому у 2006 році, завжди закликали використовувати гроші, зароблені на ранніх моделях, таких як Roadster і Model S вартістю понад $100 тисяч, для зниження вартості майбутніх автомобілів.

Повідомляється, що автомобіль вартістю $25 тисяч має футуристичний дизайн, як довго відкладений Cybertruck, – кутовий електропікап, який Tesla вперше показала у 2019 році. Передбачається, що масове виробництво Cybertruck розпочнеться у 2024 році.

Cybertruck

The Verge нагадує, що Ілон Маск ще у 2018 році пообіцяв випустити електромобіль вартістю $25 тисяч протягом 3 років.

Повідомляється, що він наполягав на справді автономному роботаксі замість свого початкового плану щодо електромобіля вартістю $25 тисяч.

Роботаксі розроблено, щоб зменшити залежність від володіння автомобілем без дзеркал, педалей і керма, що зробило б непотрібним автомобіль за $25 тисяч.

«Роботаксі – це продукт, який робить Tesla десятитрильйонною компанією. Люди будуть говорити про цей момент через 100 років», – сказав Ілон Маск Айзексону.

Інженери Tesla скептично поставилися до проєкту й обговорювали, чи створювати роботаксі з кермом, яке можна було б зняти пізніше. Вони побоювалися, що технологія повністю автономного водіння (FSD) не буде готова або регулятори не схвалять такий автомобіль.

Інженери врешті-решт переконали Маска, що Tesla може побудувати автомобіль для масового ринку: один за $25 тисяч із кермом, а інший як роботаксі на основі інженерної платформи «наступного покоління».

Повідомляється, що Маск передумав на початку цього року після того, як побачив дизайн, створений інженерами Tesla. Вони представили поруч один з одним роботаксі й електромобіль вартістю $25 тисяч. Причому обидва авто, як повідомляється, надавали «футуристичне відчуття від Cybertruck», що Ілон Маск схвалив.

«Коли якийсь із них з’явиться з-за рогу, люди подумають, що бачать щось із майбутнього», – сказав він.

Малюнки дизайну компактного електромобіля були коротко показані у корпоративному відео Tesla на початку цього року. Багатьох це наштовхнуло на думку, що вони можуть бути частиною планів Tesla щодо електромобіля вартістю $25 тисяч.

Уривок із майбутньої біографії Маска авторства Айзексона не містить жодних натяків на дату запуску нового електромобіля вартістю $25 тисяч.

Найкращі інженери Tesla працюють в Остіні, штат Техас, поруч із високошвидкісною автоматизованою складальною лінією, намагаючись створити ці автомобілі наступного покоління й роботаксі у великих кількостях. Усе це є частиною виробничого поштовху, спрямованого на зниження витрат на акумулятори й втілення мети масового продажу Tesla за $25 тисяч.

Раніше ProIT повідомляв, що у липні Tesla випустила перший електропікап Cybertruck.

Також ми писали, що компанію перевірять через скарги на втрату кермового управління Model 3 і Model Y.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.