ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Google спрямовує третину доходів від реклами Safari до Apple

author avatar ProIT NEWS

Нові подробиці про те, скільки Google готовий заплатити, щоб стати популярною пошуковою системою, стали відомі під час суду в США, де технологічний гігант захищається від позовів про монополію. Про це повідомляє BBC.

Експерт, який свідчив від імені Google, сказав, що компанія надсилає виробнику iPhone 36% доходу від реклами, який отримує від веббраузера Apple Safari.

Відносини між двома фірмами лежать в основі справи про монополію: прокуратура стверджує, що їхні дії незаконно обмежували конкуренцію.

Своєю чергою в Google пояснюють своє домінування в онлайн-пошуку тим, що володіють кращим продуктом.

Як повідомляв ProIT, у вересні почався важкий судовий процес проти Google і Міністерства юстиції США. Багато проваджень були закриті від громадськості, щоб захистити комерційну таємницю. Але деякі подробиці все ж стали відомі широкому загалу.

Згідно із заявами, почутими на суді, Google заплатив понад $26 мільярдів іншим компаніям, включно з Apple, Samsung і Mozilla, за встановлення як пошукова система за замовчуванням. Аналітики з Уолл-стріт підрахували, що тільки Apple отримала понад $18 мільярдів.

Очікується, що судовий розгляд завершиться найближчими днями після виступу свідків, серед яких голова Alphabet Сундар Пічаї та керівник Microsoft Сатья Наделла.

Прокурори Міністерства юстиції США вимагають суворих покарань, зокрема припинення антиконкурентної практики.

Рішення проти Google може мати серйозні наслідки для індустрії технологій, навіть якщо воно не призведе до розпаду компанії.

Очікується, що суддя Аміт Мехта, який спостерігав за розглядом справи, винесе рішення у справі лише на початку наступного року.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.