ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Масові звільнення вдарили по ігровій індустрії: за півтора року скорочено вже понад 20 тисяч робітників

author avatar ProIT NEWS

Хоча в технологічному бізнесі масові звільнення тривають із минулого року і продовжуються у 2024-му, індустрія відеоігор переживає ще гірші часи за останні п’ять з половиною місяців. За даними трекера Obsidian, з початку цього року в секторі відеоігор було звільнено понад 10 тисяч людей, повідомляє TechSpot.

Трекер Obsidian, який спеціально відстежує звільнення в індустрії відеоігор, показує, що на сьогоднішній день у 2024 році вже 10 100 людей втратили роботу.

Як зазначає Eurogamer, за весь 2023 рік було звільнено 10 500 працівників ігрової індустрії. Тобто за менш ніж половину цього року відбулося майже стільки ж скорочень, скільки за весь минулий рік.

Одне з найбільших звільнень цього року відбулося у Microsoft. У січні керівництво корпорації оголосило, що звільняє 1900 співробітників Activision Blizzard та Xbox, що є частиною плану компанії встановити стійку структуру витрат.

Також Microsoft закриває чотири студії Bethesda, включно з Arkane Austin і Tango Gameworks, і припиняє всі розробки Redfall.

Виробник ігрових движків Unity на початку року теж скоротив приблизно 1900 робочих місць, або 25% своєї робочої сили. Таким чином компанія намагається покращити свої фінансові показники після важкого року.

У квітні видавець і материнська компанія Rockstar Take-Two Interactive заявила, що скорочує 5% своєї робочої сили (орієнтовно 600 співробітників) у межах програми скорочення витрат.

Цей крок запланований на витрати в розмірі $200 мільйонів, включно зі $140 мільйонами від скасованих проєктів. Хоча в Take-Two заявили, що це призведе до щорічної економії понад $165 мільйонів.

У лютому EA також провела значні скорочення, звільнивши 5% своєї робочої сили (приблизно 670 людей), одночасно згорнувши кілька ігор.

Виходить, що понад 20 тисяч людей втратили роботу в індустрії відеоігор за останні 18 місяців. І ця цифра, ймовірно, більша, оскільки деякі компанії ніколи не розкривали, скільки людей було звільнено в межах хвиль скорочень.

Аналітики очікують, що кількість скорочень у майбутньому сповільниться, але не припиниться повністю.

Раніше ProIT розповідав про всі події світу відеоігор цього літа.

Також ми повідомляли, що ШІ може створити гру за 5-6 годин.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.