ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Microsoft виправляє проблеми з клієнтами Outlook, які не синхронізуються через Exchange ActiveSync

author avatar ProIT NEWS

Корпорація Microsoft вирішила проблему, через яку клієнти Outlook на ПК деяких користувачів Microsoft 365 припиняли підключення до серверів електронної пошти через Exchange ActiveSync. Про це повідомляє BleepingComputer.

Exchange ActiveSync (EAS) – це протокол синхронізації, який використовується Microsoft Exchange для надання користувачам доступу до електронної пошти, календаря, контактів і завдань.

EAS використовує HTTP та XML для обміну даними й синхронізації даних між сервером Exchange і мобільними пристроями. За замовчуванням EAS увімкнено у поштових скриньках нових користувачів, а його вимкнення може перешкодити користувачам синхронізувати свої поштові скриньки з мобільними пристроями.

Ця проблема стосується лише користувачів Outlook для Microsoft 365, які оновили свої клієнти до версії 2401 збірки 17231.20182.

У Microsoft кажуть, що проблему було вирішено у версії 2402 Build 17328.20068 і пізніших версіях, і просять клієнтів інсталювати оновлення, натиснувши «Оновити зараз» у меню «Файл» > «Обліковий запис Office» > «Параметри оновлення».

Перш ніж вирішити проблему, компанія також надала тимчасове виправлення для постраждалих користувачів, щоб відновити їхні настільні клієнти Outlook. Для цього необхідно було повернути інсталяцію Office M365 Click-to-Run до неушкодженої збірки Office (пропонована збірка – версія 2312, збірка 17126.20132) або перейти на канал Office, який не мав цієї проблеми синхронізації.

«Якщо ви вирішили проблему, повернувшись до попередньої збірки, повторно увімкніть оновлення, вибравши «Файл» > «Обліковий запис Office» > «Параметри оновлення» > «Увімкнути оновлення», – повідомила компанія.

Корпорація Microsoft також наразі досліджує проблему, яка запускає сповіщення системи безпеки в Outlook під час спроби відкрити файли календаря .ICS після встановлення оновлень системи безпеки Office від грудня 2023 року.

Минулого місяця було виправлено ще одну відому проблему Outlook, яка спричиняла проблеми з підключенням для настільних і мобільних поштових клієнтів, які використовують облікові записи Outlook.com.

У грудні Microsoft усунула дві додаткові помилки. Одна з них викликала проблеми із надсиланням електронної пошти для користувачів із великою кількістю папок, а інша призвела до збою Outlook під час надсилання електронних листів з облікових записів Outlook.com.

Раніше ProIT повідомляв, що Microsoft додала до Visual Studio і VS Code захищений тунель, розміщений у хмарі, що спрощує тестування API.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.