TikTok починає автоматично маркувати контент, створений штучним інтелектом на інших платформах, повідомляє Tech Crunch.
Соціальна відеоплатформа робить це шляхом впровадження Content Credentials – технології від Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), співзасновниками якої є Microsoft та Adobe.
Облікові дані контенту додають певні метадані, які TikTok потім може використовувати для миттєвого розпізнавання й позначення контенту, створеного ШІ.
У результаті TikTok почне автоматично позначати створений штучним інтелектом контент, який завантажується на платформу із доданими обліковими даними вмісту. Зміни вже набули чинності й будуть застосовані до всіх користувачів у всьому світі вже найближчими тижнями.
Хоча платформа вже позначає контент, створений за допомогою власних ефектів штучного інтелекту, тепер вона позначатиме ще й вміст, створений на інших платформах. Зокрема, DALL·E 3 від OpenAI і Bing Image Creator від Microsoft.
![](https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/05/TikTok_ContentCredentials_IMG.jpg?w=680)
Також найближчими місяцями TikTok почне додавати облікові дані до контенту, створеного на платформі за допомогою власних ефектів ШІ. Метадані облікових даних вмісту включатимуть подробиці про те, де і як було створено або відредаговано створений ШІ контент, і будуть доступні для перегляду після завантаження.
У TikTok зазначили, що вони є першою платформою для обміну відео, яка використовує облікові дані контенту. Варто зазначити, що Meta оголосила ще в лютому, що планує використовувати рішення C2PA для додавання походження контенту.
Нагадаємо, нещодавно TikTok та Universal Music Group повідомили, що уклали нову ліцензійну угоду. Згідно з нею музика популярних виконавців цього лейблу знову з’явиться у застосунку.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!