ProIT: медіа для профі в IT
2 хв

Tinder пропонує найактивнішим користувачам VIP-підписку за $499 на місяць

author avatar ProIT NEWS

Tinder пропонує ультрапреміальний рівень підписки для користувачів застосунку вартістю $499 на місяць за доступ до таких функцій, як ексклюзивний пошук і підбір пари. Про це пише Bloomberg.

Новий план під назвою Tinder Select був запропонований найактивнішим користувачам (яких наразі менш ніж 1%), повідомила компанія.

За майже $6000 на рік користувачі отримають доступ до нових функцій VIP-пошуку, підбору партнерів і спілкування, які наразі не надаються у наявних платних планах.

У Tinder заявили, що будуть впроваджувати програми Tinder Select на постійній основі. Згідно з інформацією на сайті, компанія пропонує три інші рівні підписки від $24,99 на місяць.

«Ми знаємо, що існує група дуже зацікавлених та активних користувачів, які віддають перевагу ефективнішим способам пошуку супутників. Тому ми провели численні тести з цією аудиторією протягом останніх кількох місяців, щоб розробити абсолютно нову пропозицію», – сказав директор із продуктів Tinder Марк Ван Рисвік.

Материнська компанія Tinder Match Group Inc. має досвід впровадження ексклюзивних підписок для певних груп користувачів. У 2022 році компанія придбала The League – застосунок для знайомств лише за запрошеннями, спрямований на «амбітних неодружених, орієнтованих на кар’єру».

The League має VIP-план, який коштує $1000 на тиждень. Успіх цього VIP-плану змусив Match Group Inc. переглянути тарифні плани й послуги для підписників Tinder.

Президент Match Group Inc. Гарі Свідлер на початку вересня під час конференції Citi заявив, що Tinder Select залучить лише «відносно невелику кількість нових платників». Але, за його словами, це матиме значний вплив на дохід компанії.

За даними дослідницької компанії Apptopia, нинішні «досвідчені користувачі» Tinder – 10% користувачів із найбільшою кількістю часу, проведеного у застосунку, – зробили в середньому 53% загального часу, проведеного цьогоріч.

На початку 2023 року компанія також почала пропонувати щотижневі підписки, що допомогло їй пережити падіння доходів.

У той же період Match Group Inc. випустила преміум – план за $60 для Hinge – свого застосунку для знайомств, популярного серед покоління Z. Крім того, Match Group Inc. володіє OKCupid і Match.com.

У кожному з останніх трьох кварталів компанія спостерігала зменшення кількості передплатників. Однак їй вдалося збільшити середній дохід на користувача порівняно з минулим роком, нещодавно спостерігався найбільший стрибок за вісім кварталів. Про це свідчать дані, зібрані Bloomberg.

У звіті за другий квартал у серпні компанія перевершила прогнози доходів і підвищила прогноз на третій квартал, посилаючись на зростання Tinder і прискорення доходів, які перевищили внутрішні очікування.

Цьогоріч акції залишаються стабільними порівняно зі зростанням індексу S&P 500 на 13% за той самий період.

Минулого тижня аналітики JPMorgan Chase & Co. підвищили цільовий показник ціни акцій компанії й оновили її до top pick, посилаючись на можливість зростання витрат на онлайн-побачення.

Цього року компанія планує додаткові зміни. Зокрема, щоб залучити користувачів Gen-Z, які включають оновлення продукту для Tinder.

Читайте також на ProIT: Якщо не можете знайти нову роботу, спробуйте Tinder.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.