ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

YouTube Music тепер дозволяє створювати власні зображення для плейлистів за допомогою ШІ

author avatar ProIT NEWS

YouTube Music нарешті дозволяє змінювати обкладинки ваших списків відтворення. Хоча ви все ще не зможете завантажити власне зображення, тепер можна створити власну картинку за допомогою генеративного штучного інтелекту, повідомляє The Verge.

Користувач може створити світлину, згенеровану ШІ, торкнувшись значка пера в нижньому правому куті обкладинки свого списку відтворення. Потім можна вибрати категорію, до якої потрібно віднести ваше зображення, як-от «Тварини», «Їжа» та «Напої», «Кольори», «Природа» чи «Подорожі».

Звідти ви можете натиснути «Рандомізувати» або вибрати з кількох підказок. Наприклад, створити мопса «у стилі середньовічної готичної картини». ШІ виведе п’ять різних зображень на вибір. Коли ви натиснете «Зберегти», це зображення стане світлиною вашого плейлиста.

Наразі ця функція доступна лише для англомовних користувачів у США, але в YouTube зазначили:

«Стежте за розширенням на інші регіони та мови по всьому світу».

Раніше YouTube автоматично створював зображення, об’єднуючи їх для перших чотирьох пісень у плейлисті в формат, подібний до сітки. Це повинно було принаймні допомогти користувачам передати відчуття від їхнього списку відтворення, навіть якщо вони не можуть використовувати власні зображення.

Крім того, YouTube анонсував кілька інших функцій, які з’являться в його службі потокового передавання музики. Наприклад, нова функція «Швидкого набору», яка розміщує ваш улюблений контент на домашній сторінці, даючи змогу швидко переходити до улюблених мелодій. В YouTube кажуть, що ця функція з’явиться у «найближчі місяці».

За останні кілька місяців YouTube Music вніс чимало змін у свій застосунок. Після запуску можливості створювати власні радіостанції на початку цього року було представлено функцію зразків, схожу на TikTok, яка дозволяє відкривати нову музику, прослуховуючи уривки пісень. Також він додав розділ коментарів до своїх пісень, оскільки прагне конкурувати зі Spotify, у якого збільшилася кількість активних користувачів.

Раніше ProIT повідомляв, що YouTube додав нові функції: стабільну гучність, більш швидкий перегляд тощо.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.