ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Навіть Zoom змушує працівників повертатися на роботу в офіс

author avatar ProIT NEWS

Амбасадор віддаленої роботи Zoom наказує своїм співробітникам виходити з дому та повертатися до офісної праці. Платформа відеозв’язку спричинила революцію на ринку віддаленої праці під час пандемії, проте зараз сама відмовляється від цієї концепції, повідомляє CNN.

Віднині Zoom застосовує «структурований гібридний підхід»: співробітники, які живуть поблизу офісу, «повинні бути на робочому місці два дні на тиждень», оскільки це «найефективніше» для платформи відеоконференцій.

«Як компанія ми знаходимося у кращому становищі, щоб використовувати власні технології, продовжувати впроваджувати інновації та підтримувати наших клієнтів у всьому світі. Ми продовжуватимемо використовувати всю платформу Zoom, щоб підтримувати зв’язок між нашими співробітниками та розрізненими командами й ефективно працювати», – заявили в компанії.

Zoom не єдина, хто відмовляється від віддаленої роботи: тенденція повернення співробітників до офісу охопила технологічні компанії. Останніми місяцями Google, Amazon і Salesforce запровадили подібну політику, поклавши край підходу епохи Covid, який давав працівникам більше свободи працювати вдома. Однак підприємства зіткнулися з деяким неприйняттям цього факту з боку працівників, адже вони вже звикли до більшої гнучкості.

Навіть Білий дім припиняє практику віддаленої роботи. Згідно із внутрішнім електронним листом, який потрапив у розпорядження CNN, минулого тижня Білий дім попросив урядові агенції повертати федеральних працівників в офіс у найближчі місяці частіше.

Zoom постала перед труднощами, оскільки попит на послуги компанії зменшився після сплеску, спричиненого пандемією. У лютому було скорочено приблизно 15% персоналу, що становить орієнтовно 1300 співробітників. Члени команди виконавчого керівництва на наступний фінансовий рік зменшили свої базові зарплати на 20% і втратили свої бонуси за 2023 фінансовий рік.

Раніше ми повідомляли, що Zoom підозрюють у використанні даних клієнтів для навчання моделей ШІ без їхньої згоди. Однак компанія відкидає ці звинувачення.

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.