ProIT: медіа для профі в IT
2 хв

Nobl9 відкриває центр надійності для управління SLO

author avatar ProIT NEWS

Nobl9 запустив платформу наступного покоління для керування цільовими рівнями обслуговування (SLO) таким чином, щоб підвищити загальну надійність, повідомляє DevOps.com.

Брайан Сінгер, директор із продуктів Nobl9, сказав, що Центр надійності Nobl9 тепер також надає єдине джерело правдивої інформації про стан надійності у прикладному середовищі.

Ця можливість є критично важливою, тому що, оскільки команди DevOps додають нові функції до програм, їм потрібно зрозуміти, як вони впливають на надійність програмного середовища, сказав Сінгер.

Незалежно від того, наскільки чудовими можуть бути будь-які нові можливості, це не матиме великого значення, якщо середовище застосунків уповільниться або виникне повний збій.

Центр надійності Nobl9 задовольняє цю потребу, надаючи інформаційні панелі та звіти для призначення балів надійності на основі показників, зібраних із визначених SLO. Цими оцінками потім можна поділитися з керівниками бізнесу й ІТ, щоб вони могли краще зрозуміти фактичний стан прикладного середовища, зазначив Сінгер.

Крім того, платформа рекомендуватиме SLO та політики й може використовуватися для автоматизації Runbook для підвищення надійності.

Мета полягає у тому, щоб дозволити командам DevOps постійно контролювати та керувати використанням SLO за допомогою сповіщень, які надходять достатньо своєчасно, щоб вжити відповідних заходів.

Цей підхід дає змогу командам DevOps розуміти суперечливі сповіщення, створені сьогодні кількома інструментами моніторингу та керування. Недавнє опитування, опубліковане Nobl9, показало, що 72% респондентів використовують шість або більше інструментів моніторингу та спостереження.

Платформа Nobl9 збирає SLO, відстежуючи робочі процеси за допомогою понад 50 інтеграцій з різними інструментами та платформами DevOps.

SLO, звичайно, не є новою ідеєю. Вони десятиліттями використовувалися як показник для відстеження продуктивності ІТ-послуг.

Однак у міру створення та розгортання більшої кількості застосунків на основі мікросервісів стає все складніше підтримувати SLO. Зрештою, кожна ІТ-група повинна надати певний об’єктивний еталон, який оцінює їхню загальну ефективність у наданні послуг. Платформа Nobl9 спрощує відстеження досягнення та підтримки SLO.

Це надзвичайно важливо, оскільки все більше організацій залежать від програмного забезпечення для надання цифрових послуг. Тож будь-який збій матиме прямий вплив на прибуток і дохід. Таким чином, надійність прикладних середовищ стала надважливою.

Проблема полягає у тому, що багато з цих програмних середовищ залежать від застарілих платформ, які в деяких випадках працюють роками. Кожна функція та інтерфейс прикладного програмування (API), додані з часом, негативно впливають на продуктивність. В епоху, коли ІТ-команди намагаються керувати окремими службами, а не окремими програмами, затримка може значно сповільнити час відповіді.

Кожна організація повинна визначити для себе, наскільки агресивно їй потрібно керувати SLO. Але завдяки зростанню цифрової трансформації бізнесу на них зосереджено більше керівників ІТ та бізнесу, ніж будь-коли.

Раніше ми розповідали про переваги, перспективи та міфи у роботі DevOps.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.