ProIT: медіа для профі в IT
2 хв.

X (Twitter), яку Ілон Маск купив за $44 мільярди, втратила 71% своєї вартості

author avatar ProIT NEWS

У фонді, який допомагав Ілону Маску придбати X, стверджують, що платформа наразі коштує на 71,5% менше ніж $44 мільярди, за які вона була придбана у 2022 році. Про це повідомляє Axios Sunday.

У листопаді Fidelity (американська холдингова компанія, що надає фінансові  послуги) знизила оцінку соціальної медіа-платформи Маска більш ніж на 10%, коли мільярдер втрапив у антисемітський скандал: Ілон Маск поділився своїми думками щодо євреїв і сказав рекламодавцям «ідіть до біса».

Fidelity виділила Ілону Маску понад $300 мільйонів на фінансування його купівлі Twitter (тоді ще не X). Наразі ж у фонді вважають, що їхня інвестиція зараз коштує менше половини від того, що вони заплатили.

Інвестори Fidelity вперше знизили вартість своїх інвестицій через місяць після покупки Twitter Ілоном Маском. У жовтні пайовий фонд оцінив свої акції в X із дисконтом у 65%.

Fidelity прямо не повідомляє, чому вона оцінила X із більшою знижкою до жовтня, але основні рекламодавці масово покинули платформу за останні пару місяців.

У той самий час Ілон Маск випустив Grok – свого чат-бота зі штучним інтелектом як функцію на X для вибору користувачів. Введення основного чат-бота xAI й конкурента ChatGPT мало збільшити кількість підписок на платформі, оскільки він доступний лише для передплатників X Premium Plus.

Маск сподівався таким чином зменшити залежність соцмережі від рекламодавців, збільшивши кількість підписок із преміум-функціями, такими як Grok. Однак, здається, інвестори Fidelity не були переконані, що Grok сильно перехилить шальки терезів.

Натомість акції конкурентів X, таких як Meta і Snap, зросли у листопаді. Meta і Snap стали набагато більш сприятливими варіантами для рекламодавців, оскільки їхні платформи не несуть таких ризиків для репутації бренду, як X.

Маск стверджує, що X був побудований навколо абсолютизму свободи слова, але це посилило контроль із боку рекламодавців і регуляторів, стурбованих мовою ненависті на платформі.

У грудні Європейський Союз розпочав офіційне розслідування щодо X, вивчаючи роль платформи у поширенні антисемітського контенту. Такі великі рекламодавці, як Apple і Disney, покинули платформу через розслідування Media Matters, яке таки виявило на ній антисемітський контент.

Раніше ProIT повідомляв, що Ілон Маск будує застосунок для всього: в X з’являться банківські послуги.

Також ми писали, що, за словами Ілона Маска, «робота стане не потрібна» через ШІ.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.