ProIT: медіа для профі в IT
3 хв.

Запуск електронних грошей в Африці: як український стартап 7Loc підкорює світ

author avatar Катерина Чуб

AI платформа для ресторанного бізнесу 7Loc виборола «бронзу» на конкурсі ранніх стартапів ProIT Startup Toloka, який наша редакція проводила спільно з венчурним синдикатом TOLOKA.

Вказаний сервіс не просто інтегрує штучний інтелект, а й революціонізує досвід відвідування ресторанів, забезпечуючи при цьому їхню ефективну роботу.

Завдяки цьому платформа користується популярністю та розвивається не лише в Україні, а й далеко за її межами.

Сім ліній комунікації

7Loc – це цифровий офіціант на основі штучного інтелекту.

Сервіс пропонує 7 ліній комунікації з клієнтами, а саме: магазин для самообслуговування/самовивозу або власної доставки, QR-меню, чати з персоналом або AI, програму лояльності, маркетинг, відгуки та програму рекомендацій.

Унікальність 7Loc полягає в тому, що клієнт отримує:

1. Власний вебсайт, чат-бот у месенджері та соцмережах

Тобто клієнт може робити замовлення, де йому зручно. А чат-бот дасть змогу збирати базу клієнтів та комунікувати із ними напряму через рекламні розсилки.

2. Миттєвий чат із персоналом або штучним інтелектом

Ця опція дозволить бути завжди на зв’язку із клієнтами. Впровадження миттєвого чату з персоналом або штучним інтелектом на вебсайті або всередині мобільної системи замовлення забезпечить швидке й ефективне обслуговування.

Штучний інтелект в 7Loc – це не звичайний бот, який зараз можна зустріти на багатьох сайтах. Це складна сукупність алгоритмів, які підвищують лояльність, збільшують прибуток і знижують накладні витрати, змінюючи при цьому правила гри.

В основу 7Lос покладено чат на базі ШІ, який не просто відповідає на питання про заклад, доставку і бронювання, а й пропонує персоналізований підхід: привітання клієнтів із днем народження, святкові запрошення або ж спеціальні пропозиції.

Крім того, штучний інтелект в 7Lос ретельно підбирає і рекомендує страви на основі дієтичних та алергічних особливостей клієнта.

Про плани масштабуватися

Однак розробники проєкту не планують зупинятися на досягнутому і вже мають плани на подальший вектор розвитку продукту в майбутньому.

Про головні завдання розповів розробник сервісу 7Loc Микола Смиковський.

– На якому етапі розвитку перебуває ваш проєкт зараз?

– Наразі ми підключаємо до нашої платформи заклади харчування в Європі, а також шукаємо інвестиції для масштабування.

– У скількох країнах світу вже відбувся запуск 7Loc?

– Ми запустилися в Україні, Польщі, Словаччині, в Узбекистані, Казахстані і в Африці (у Сенегалі). Також ведемо перемовини щодо запуску в Італії, Португалії, Франції, Швейцарії та Бельгії.

– Які основні завдання ви ставите перед собою?

– У Європі це автоматизація франшиз ресторанного бізнесу, а в Африці – створення бізнес-інструментів для різних бізнесів.

Також по платформі для ресторанів плануємо створити свою власну POS-систему (вже готова на 70%) і систему управління франшизами, над якою теж працюємо.

Які особливості роботи платформи в Африці?

– Там ми запустили мережу ресторанів, а саме 117 закладів. Після цього побачили, що вони потребують не лише автоматизації ресторанного бізнесу, – для них важливо вирішити проблему з оплатами.

Ми надали можливість оплати по QR-коду через WhatsApp чи Telegram. Таким чином значно легше комунікувати з клієнтом та отримувати зворотний зв’язок.

Взагалі в Африці відсутні бізнес-інструменти, тому ми там запустили окремий напрям.

– Який?

– 7Loc business – це інструменти для бізнесу. Наприклад, продаж квитків на концерти, платформа для абонементів у спортзал. Також створили зручний інструмент для оплати при купівлі палива. Але це не основна наша мета роботи саме в Африці.

– Яка ж основна?

– Оскільки в Африці в обігу електронні гроші, ми ставимо за мету запустити власні електронні гроші, які будуть називатися 7Loc money. Для цього треба сплатити спеціальні податки, отримати ліцензію на рівні держави та стати оператором мобільних грошей.

Зараз ми активно працюємо в цьому напрямі й плануємо реалізувати план протягом наступних 2 років.

Залучати більше клієнтів

Генеральний партнер TOLOKA.vc Тарас Кириченко у коментарі ProIT проаналізував перспективи цього проєкту.

За його словами, команді 7Loc потрібно продовжувати залучати якомога більше клієнтів.

«У мене немає власних ресторанів, але мені очевидна та користь, яку приносить цей сервіс. Це дуже практична платформа. З приводу запуску власних електронних грошей, то важливо рухатися вперед із розумінням того, що ти робиш, і робити так, щоб твоя команда йшла за тобою в заданому напрямку. Як на мене, в їхній команді із цим все гаразд, тому їм потрібно лише продовжувати залучати якомога більше клієнтів і розвиватися», – зазначив Тарас Кириченко.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.