ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Alphabet вивчає можливість придбання HubSpot

author avatar ProIT NEWS

Материнська компанія Google Alphabet шукала поради та вивчала варіанти придбання компанії HubSpot, яка займається маркетинговим програмним забезпеченням. Її вартість оцінюється у $35 мільярдів.

У розмові з Reuters анонімні джерела, знайомі з ситуацією, повідомили, що представники Alphabet зустрічалися з інвестиційними банкірами Morgan Stanley, щоб отримати поради щодо того, яку суму запропонувати та чи дозволять антимонопольні регулятори таку покупку.

Якби ця угода відбулася, це було б найбільше придбання Alphabet на сьогодні. Зараз компанія має грошові резерви у розмірі понад $110 мільярдів, тому, ймовірно, вона хоче цим скористатися.

Офіційної пропозиції ще не було, Google і Morgan Stanley не коментували це питання. Представник же HubSpot повідомив:

«HubSpot зазвичай не коментує чутки чи припущення. Ми продовжуємо зосереджуватися на створенні чудового бізнесу й обслуговуванні наших клієнтів».

Після появи цієї новини акції HubSpot зросли на 11% до $693. Акції Alphabet впали на 1% до $153,34.

HubSpot надає маркетингове програмне забезпечення компаніям, які мають до 2000 співробітників. У 2023 році компанія отримала $2,2 мільярда доходу. Інвестори в захваті від перспектив зростання компанії, розташованої в Кембриджі, штат Массачусетс, завдяки чому її акції зросли на 50% за 12 місяців.

Google зіткнувся з кількома антимонопольними проблемами, включно із судовим позовом за звинуваченням у зловживанні своїм становищем лідера онлайн-пошуку. Генеральний директор Alphabet Сундар Пічаї шукає шляхи для стимулювання зростання після того, як компанія оголосила в січні, що продажі реклами в четвертому кварталі були нижчими від очікувань.

Google і YouTube стикаються з посиленням конкуренції за рекламні бюджети з боку інших онлайн-платформ, зокрема Facebook, Instagram, TikTok і Amazon.com.

Укладання угод у технологічному секторі пожвавлюється. IBM придбає компанію корпоративних інтеграційних платформ Software AG вартістю $2,33 мільярда для посилення пропозицій штучного інтелекту та гібридної хмари.

Онлайн-платформа для дизайну Canva придбала набір програм для дизайнерів Affinity, позиціонуючи себе як претендента на лідерство в індустрії цифрового дизайну.

Читайте також на ProIT: Google запускає в Україні нову програму з основ кібербезпеки для бізнесу.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.