ProIT: медіа для профі в IT
4 хв.

Чому бізнес не має відмовлятися від email-маркетингу?

author avatar PROMODO Team

Існує думка, що email-маркетинг не працює, отже витрачати на нього час і гроші немає сенсу. Однак насправді цей маркетинговий канал продовжує залишатися прибутковим і стає навіть потужнішим. І в цій статті ми доведемо, чому вам не слід ігнорувати його, та як він може допомогти збільшити дохід вашого бізнесу.

За даними Omnisend, email-канал у 2021 році генерував 29,6% всіх транзакцій в онлайні, поступаючись лише органічному трафіку (32,5%). А кожен вкладений долар в email-маркетинг дає до 3200% ($32) повернення інвестицій.

Можливості email-маркетингу сьогодні

Сучасні платформи email-маркетингу дозволяють агрегувати велику кількість даних для створення унікальних email-розсилок, які працюватимуть на досягнення ваших бізнес-цілей. Та головні тренди в email-маркетингу сьогодні – це автоматизація, персоналізація та гейміфікація.

Автоматизація

Ви можете синхронізувати email-сервіс із вашим сайтом, CRM, ERP-системами чи навіть excel-таблицями з контактами ваших клієнтів або статусами замовлень.

Автоматизація у retention-маркетингу завжди була важливим компонентом економії часу і грошей будь-якої компанії, а в умовах кризи потреба у ній зростає в рази. У цій статті разом зі Світланою Фурсою, Head of Retention Marketing у Promodo, ми розглядаємо найактуальніші тенденції за вказаним напрямом.

Завдяки AMP-листам ваші імейли можуть виглядати фактично як вебсторінка. Наприклад, користувачі прямо в листі зможуть змінювати колір товару, обирати час зустрічі в календарі або залишати відгук і ставити оцінку за обслуговування, не переходячи на сайт.

Тригерні листи можуть автоматично відправлятися залежно від певних дій користувача на сайті: реєстрація, покинутий кошик, переглянуті товари тощо.

Персоналізація

Щоб користувачі отримували більш персоналізовані імейли, в тему листа можна автоматично додавати ім’я або відправляти товари, які користувач довго розглядав на вашому сайті, але так і не замовив. До речі, листи з ім’ям клієнта в темі відкривають на 46,2% частіше.  

Для ще вищої ефективності email-маркетинг-розсилок базу контактів можна сегментувати за будь-якими характеристиками: вік, стать, розмір одягу або зацікавленість у певній категорії товарів чи послуг.


Кейс


Для сегментування аудиторії магазину Zootovary ми відправили на всю базу контактів опитування про домашнього улюбленця. Дізналися, що це за тварина, її ім’я, день народження й улюблений бренд корму. 


А щоб отримати більшу кількість відповідей, за проходження анкети пропонували промокод.


Залежно від відповідей ми налаштували кілька типів розсилок:


  1. Листи-вітання з днем народження, де в темі вказували ім’я улюбленця.


  1. Нагадування “поповнити запаси” корму улюбленого бренду з рекомендаціями інших товарів, які можуть зацікавити улюбленця. Ці листи відправлялися через місяць після замовлення корму.


Також ми налаштували базові тригерні листи.


Завдяки цьому дохід з email-каналу зріс на 30% за пів року, а процент відкриття тригерних імейлів сягав 70%, що правда вражає.


Ярослав Стеценко, фахівець відділу Retention Marketing у Promodo


Персоналізація та сегментація дозволяють показувати клієнтам те, що їх дійсно цікавить, а не надсилати одноманітну рекламу всьому списку контактів. Завдяки такому алгоритму ви покращуєте взаємодію з аудиторією, збільшуєте лояльність і довіру до бренду, підвищуєте конверсію та середній чек.

Гейміфікація

Заохочувати користувачів до покупки треба всіма можливими способами. Один із найдієвіших з нашої практики – використання у листах ігрових механік. Користувачі можуть зіграти у певну гру та виграти промокод на знижку. Серед найпопулярніших email-ігор: рулетка, пазли, скретч-карти або ребуси.

Листи з гейміфікацією можуть підвищити частоту покупок у 3 рази. А приклад магазину Stylus показав, що запуск подібних ігор може підняти дохід з email-каналу на 15%.

Переваги email-маркетингу для вашого бізнесу

Залучення нового клієнта коштує у 5 разів дорожче, ніж утримання існуючих. Це чи не найголовніша перевага email-маркетингу. Але є й інші.

Оптимізація вашого часу та грошей

Гарно продумавши стратегію та сценарії розсилок, ви можете налаштувати автоматичні email-кампанії один раз і лише зрідка перевіряти їх актуальність. Email-платформа автоматично надсилатиме ваші повідомлення, допомагаючи вам залучати й утримувати клієнтів, поки ви займаєтеся своїми основними завданнями.

Крім того, маркетинг електронною поштою – це один із найбільш доступних способів просування свого бренду. Ви не потребуєте великого бюджету, щоб створити професійну й ефективну email-кампанію.

Важливо! Щоб автоматичні розсилки працювали ефективно, необхідно продумати форми збору контактів і ретельно перевірити, чи всі дані коректно передаються на email-платформу. 

Робота з найбільш цільовою аудиторією

Ви відправляєте проморозсилки людям, які вже знайомі з вашим брендом, а отже рівень довіри до нього набагато вищий.

Рівень успішності продажу клієнту, який у вас уже є, становить 60-70%, тоді як рівень успіху продажу новому клієнту становить лише 5-20%.

Через проморозсилки ви зможете комунікувати про цінності та переваги вашої компанії, ділитися новинами й надавати ексклюзивні пропозиції, які можуть позитивно вплинути на NPS (вірогідність того, що вашу компанію порекомендують знайомим і друзям).  

Збільшення повторних продажів

Email-маркетинг – ідеальний інструмент для cross-sales та up-sales, який однаково добре працює як для ритейлу, так і для компаній, які надають послуги. Якісно побудувавши маркетингову воронку та стратегію рекомендацій, ви зможете пропонувати клієнтам дорожчі товари або закривати планові продажі товарів, які мають менший попит.

За статистикою, існуючі клієнти роблять на 33% більше покупок порівняно з новими.

Бонусні поради для ефективного email-маркетингу

  • Експериментуйте. Якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від свого email-маркетингу, то не повинні боятися експериментувати з різноманітними елементами своїх повідомлень. Тестуйте різні заголовки, текст, зображення, кнопки, формати, час та частоту email-розсилок. Так ви зможете визначити, що найкраще працює для вашої аудиторії та вашої мети.

Експериментувати на каналі email-маркетингу – це не ризик, а можливість для розвитку й оптимізації вашого бізнесу.

  • Збирайте якісну контактну базу. Ви маєте отримувати дозвіл від своїх підписників на надсилання email-повідомлень та надавати їм можливість відписатися в будь-який момент. Вам також слід регулярно «чистити» свою базу від неактивних або невалідних адрес. Це впливає на репутацію домену та значно економить кошти.
  • Не користуйтеся купленими базами. У 2023 році це не просто не актуально, а навіть трохи соромно :) Збирайте своїх клієнтів і працюйте з реальними людьми.
  • Надавайте цінність своїм підписникам. Надсилайте своїм підписникам email-повідомлення, які є корисними, інформативними, розважальними або розв’язують їх проблеми. Так ви збережете інтерес та довіру до вашого бренду.
  • Слідкуйте за своїми метриками. Вимірюйте й аналізуйте свої метрики: Open Rate (процент відкриття), Click-Through-Rate (процент кліків), конверсії, дохід тощо.

Ви повинні також порівнювати свої результати із середньогалузевими показниками та конкурентами. Так ви зможете оцінити ефективність свого email-маркетингу та виявити можливості для покращення.

Якщо ви хочете збільшити свій дохід від email-кампаній, зверніться до фахівців Promodo. Ми знаємо, як допомогти вам створити ефективну стратегію.

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.