Анонсовано Unity 6 з інструментами ШІ, а також партнерство Apple і Meta
2 хв.

Анонсовано Unity 6 з інструментами ШІ, а також партнерство Apple і Meta

author avatar ProIT NEWS

З’явився кросплатформенний механізм розробки ігор Unity 6 із набором нових удосконалень, які включають функції штучного інтелекту для персонажів, а також кращу підтримку гарнітур, зокрема Apple Vision Pro. Про це повідомляє AppleInsider.

Кілька тижнів тому провідний виробник інструментів і движків для розробників ігор Unity оголосив про оновлення набору інструментів Unity 6 LTS.

Unity має перевагу в тому, що надає інструменти для різних платформ, що дає змогу розробникам створювати передові 3D-ігри та програми з меншими зусиллями. Ігри, створені за допомогою Unity, можна публікувати одночасно на багатьох платформах, включно з iOS, macOS, tvOS, Android, Інтернет тощо.

Нові функції Unity 6 LTS, які планується випустити у 2024 році, включають нові функції ШІ для створення персонажів і сцен, підтримку WebGPU і вдосконалення для гарнітур XR (Extended Reality), включно з Apple Vision Pro.

Unity 6 LTS також матиме багатокористувацький режим і покращення продуктивності, а також підтримку WebGPU.

WebGPU – це новий відкритий графічний стандарт, який розробляється консорціумом W3C і матиме API JavaScript на основі Vulkan, Direct3D 12 від Microsoft і графічні API від Apple Metal.

Новий стандарт також обіцяє надати стандартизований графічний інтерфейс для мобільних пристроїв за умов, що ці пристрої підтримують згадані вище API.

WebGPU також включатиме стандартизоване подання графіки на основі Інтернету, яке забезпечуватиме 3D-рендеринг у всіх веббраузерах у будь-якій системі «будь-коли та будь-де».

Тривимірне освітлення гри буде покращено за допомогою адаптивних зондових об’ємів Unity 6 й універсального конвеєрного рендерингу.

Інші нові функції підтримуватимуть просторово-часову постобробку, GPU Occlusion і GPU Resident Drawer. Occlusion Culling пришвидшує продуктивність візуалізації, видаляючи частини об’єктів сітки, які приховані від інших об’єктів або частин середовища сцени.

Unity Cloud

Unity Cloud – це середовище Unity для співпраці та спільного використання ресурсів. Оновлена ​​версія включатиме вдосконалення інформаційної панелі, адміністрування команди, менеджера ресурсів та інструментів DevOps.

Наразі Unity Cloud доступна для зареєстрованих передплатників.

Покращення ШІ

Функції штучного інтелекту Unity Muse і Unity Sentis також покращуються та з’являються нові функції.

Muse включатиме генеративні функції ШІ для спрайтів і текстур, а Sentis – нові функції ШІ для створення ігрових персонажів, які можуть мати вбудований ігровий ШІ й знати, як автоматично реагувати на інших ігрових персонажів і події. Muse також забезпечить модифікацію ШІ наявних ресурсів Unity.

Unity Behavior дасть змогу розробникам просити ШІ створювати характери та взаємодію персонажів.

Повна підтримка Muse з’явиться наприкінці 2024 року.

Партнерство з Apple і Meta

Партнерство Unity з Apple і Meta також було оголошено на Unite 2023. Apple, і Meta оголосили, що співпрацюватимуть з Unity над створенням інструментів розробника для Apple Vision Pro і Meta Quest і гарнітур Smart Glasses XR.

У червні під час основної доповіді Apple WWDC віцепрезидент Apple зі зв’язків зі світовими розробниками Сьюзан Прескотт оголосила:

«Сьогодні ми раді повідомити, що ми працюємо з Unity, щоб перенести ці популярні ігри і програми на Vision Pro».

Раніше ми повідомляли, що Meta проводить бета-тестування Roblox для Quest VR.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!‌‌‌‌

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.