ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Apple тестує стратегію розміщення реклами в App Store за допомогою ШІ

author avatar ProIT NEWS

Apple бере приклад із Google й Meta і планує запровадити новий спосіб покупки реклами в App Store за допомогою ШІ, повідомляє Business Insider.

Компанія Apple почала тестування продукту з невеликою групою рекламодавців, які автоматично вирішують, де розміщувати рекламу в App Store, подібно до Performance Max від Google та Advantage+ від Meta.

Поточні формати реклами Apple складаються із двох типів реклами: реклама типу «Може вам також сподобатися», яка з’являється на сторінках продукту програми, і реклама, яка відображається на вкладці «Сьогодні», коли користувачі відкривають App Store.

Apple повідомила рекламодавцям, що проводить тести, щоб дізнатися, як можна покращити ефективність реклами Apple Search Ads. Очікується, що компанія офіційно представить продукт вже найближчим часом.

Хоча новий інструмент Apple, ймовірно, обмежується розміщенням в App Store, експерти з мобільної реклами кажуть, що Apple з часом таки розширить цей інструмент для інших ресурсів.

Перехід до реклами, керованої штучним інтелектом, змінює галузь, пропонуючи цільову ефективність для рекламодавців і персоналізований досвід для користувачів. Завдяки ШІ рекламодавці можуть точніше визначати свою аудиторію, покращуючи ефективність рекламних витрат і залучення користувачів. Ця технологія дозволяє аналізувати вподобання користувачів у режимі реального часу, забезпечуючи при цьому більш релевантну і привабливу рекламу.

За словами аналітиків дослідницької фірми Omdia, рекламний бізнес Apple має намір отримати $7 мільярдів цього року, що на $1 мільярд більше, ніж у 2023 році. Більшу частину запланованого доходу очікується отримати від пошукової реклами саме в App Store, хоча нещодавно компанія досягла прогресу й в інших сферах.

Тепер Apple пропонує спонсорство та іншу рекламну інтеграцію в межах своїх трансляцій матчів Вищої футбольної ліги на Apple TV.

Компанія також найняла фахівців у таких сферах, як рекламні технології та продаж телевізійної реклами. Це свідчить про те, що Apple має більші рекламні амбіції та планує використовувати підхід до реклами на Apple TV+ на прикладі Netflix.

Читайте також на ProIT: Apple at Work: реклама, серіал чи шоукейс магії?

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.