ProIT: медіа для профі в IT
4 хв.

Юлій Черевко: «Наша платформа допоможе мільйонам людей швидко та недорого створити в оселі дизайнерський інтер’єр»

author avatar Ольга Сметанська
«Дві речі, які зробили мене успішним, – це прагнення думати нестандартно та розуміння користувача», – сказав якось легендарний інноватор Стів Возняк.

Саме такий підхід характерний і для творців Paintit.ai – платформи на базі штучного інтелекту, що пропонує миттєві й точні візуалізації дизайну та персоналізовані рекомендації стилю, адаптовані під конкретний бюджет.

В інтерв’ю ProIT співзасновник платформи Юлій Черевко розповів про ідею стартапу та її втілення.

«Ми не замінимо дизайнерів інтер’єру, ми прискоримо й полегшимо їхню роботу»

– Юлію, як виникла ідея стартапу ШІ-дизайнер простору Paintit.ai?

– Вона зʼявилась із «болю» моїх клієнтів. Я за освітою архітектор, працював 10 років в одній із найбільших архітектурних майстерень України. Потім відкрив свою компанію – PAINTIT, у якій ми були сконцентровані на дизайні інтер’єру та приватній архітектурі.

Сервіс дизайну інтерʼєру – досить дорога послуга. Чимало моїх друзів, які придбали своє перше житло, просили нашу студію їм допомогти. Вони надсилали нам фото своєї квартири, а ми по фото робили швидку візуалізацію майбутнього інтерʼєру з урахуванням їхніх побажань та бюджету. В середньому створення однієї такої візуалізації займало у нас приблизно 2-3 години.

Згодом я зрозумів, що ми можемо масштабувати цю ідею та бути корисними практично для всього світу. Я створив MVP сайту, де людина могла завантажити фото свого приміщення, пройти швидкий квіз і через 2-3 дні отримати професійну візуалізацію, зроблену дизайнером, з урахуванням усіх потреб.

Основна проблема проєкту була ось у чому. Я розумів, що нашим ринком може бути майже весь світ, але охопити його мануальним продуктом неможливо. Приблизно рік тому ми з Романом Пустинцевим і Дмитром Степаненком працювали разом над одним зі спільних проєктів. У них був успішний досвід запуску стартапу та залучення коштів, також їхня сильна сторона – маркетинг і стратегія. Я запропонував Роману і Дмитру доєднатися до стартапу.

Основний pivot, який ми зробили разом, – перехід на ШІ. Після цього перед нами відкрився весь ринок.

– Неймовірно…

– Гадаю, що основний потенціал ШІ ще попереду. Але вже зараз можу сказати, що наша платформа допоможе мільйонам людей швидко та недорого створити у своїй оселі дизайнерський інтерʼєр. Ми не замінимо дизайнерів інтерʼєру (я й сам дизайнер), ми прискоримо й полегшимо їхню роботу.

І знаєте, що мені найбільше імпонує в Paintit.ai? Якщо не сподобався результат – натискаєте кнопку і за кілька секунд отримуєте новий! Хіба ж це не круто?

– У скількох  країнах сьогодні популярний ваш сервіс?

– Під час нашого першого запуску влітку за два тижні наш проєкт охопив 130 країн, залучив більш ніж 5 тисяч візитерів на сайт, було згенеровано понад 3 тисячі зображень. І все це майже без витрачання коштів на маркетинг.

«Одна візуалізація генерується приблизно 10-15 секунд»

– Скільки коштів та часу інвестовано у проєкт?

– Ми ще перебуваємо на pre-seed раунді, який плануємо закрити до кінця лютого – перед вебсаммітом у Катарі, де будемо представляти наш проєкт із White label solution для B2B. Деякий час ми бутстрапили, потім залучили близько $40 тисяч від FFF. Загалом для закриття раунду нам потрібно $300 тисяч. Над проєктом ми працюємо вже рік.

– Розкажіть, будь ласка, про свою команду.

– У ній три кофаундери: я, Роман Пустинцев і Дмитро Степаненко. Роман і Дмитро є засновниками Yagency – маркетинг та брендинг. Дмитро відповідає більше за технічну сторону продукту, Роман – за стратегію та маркетинг. Я – за загальний віжн і продуктову частину.

Також у нас в команді є CTO, відповідальний за back end, Front end developer, UI дизайнер, радник в AI з Google та кілька штатних дизайнерів інтерʼєру.

– Які особливості технології? Яким чином програма конструює дизайн оселі? Які дані має надати клієнт, щоб результат був максимально точним?

– Зараз ми працюємо на open source від титанів у світі AI та тренуємо власні датасети для отримання якісного результату. ШІ вміє розпізнавати геометрію кімнати та масштаб. Тож коли ви завантажуєте фото своєї кімнати, відправними точками для виміру масштабу є всі предмети, що перебувають у ній, а також приміщення.

Для того, щоб отримати результат, на нашому сайті потрібно пройти невеликий квіз: надати фото своєї кімнати, вказати її тип і стиль, вибрати колірну палітру, за бажанням додати додаткові теги, які пропонує вам ШІ на основі пройдених кроків. Далі ви отримуєте результат.

Наразі ми працюємо над кроком у квізі «бюджет». Користувач зможе отримувати візуалізацію з реальними меблями, які будуть у заданих бюджетних межах.

Також працюємо над спеціальними можливостями для нашого B2B клієнта (це агентства нерухомості, девелопери й студії дизайну інтер’єру). Отож, скоро буде ще чимало цікавого.

– Яким чином досягаєте максимальної адаптації дизайну під бюджет клієнта?

– Наразі ми на стадії запуску цієї функції. Це досягається шляхом тренування нашого власного датасету, де під кожний предмет, який відображається на візуалізації, прописуються теги: стиль, колір, матеріал, ціна... Далі ШІ бере з бази даних виключно ті предмети, які чітко відповідають усім тегам.

– Як швидко генерується зображення дизайну помешкання?

– Одна візуалізація генерується приблизно 10-15 секунд.

«Наша мета – залучати мільйон відвідувачів щомісяця»

– За рахунок чого навчається ШІ, щоб пропонувати варіанти дизайну? Чи використовуються напрацювання реальних дизайнерів? Якщо так, то як щодо їхнього авторського права?

– Ми в цьому питанні дуже обережні. ШІ не має кордонів, він бере всі іміджі, які є в базі даних, і на основі них створює свій результат. Тож треба бути обачними щодо того, на чому тренується свій датасет. Ми використовуємо кілька потужних ШІ-платформ Open AI, на базі яких тренуємо свої власні моделі.

Простими словами, ШІ дуже нагадує нейронні зв’язки. Ви показуєте, наприклад, зразки скандинавського стилю, меблі, які у ньому використовується, і штучний інтелект на цьому навчається.

Щоб не порушувати авторські права дизайнерів, варто тренувати ШІ на різних зображеннях, які не підв’язані під конкретного дизайнера. До речі, у нас є запити від дизайн-студій інтерʼєру на колаборацію. Ми над цим зараз працюємо.

– Чи правильно я зрозуміла, що у згенерованому стилі ви використовуєте реальні меблі й що натиснувши на будь-яке їх зображення, можна потрапити на сайт, де цей предмет продається?

– Саме так. Це вже частково розроблено і перебуває на стадії тестування, а найближчим часом буде імплементовано. Також буде враховано геопозицію людини, і результат буде релевантним локації клієнта.

– Який алгоритм користування платформою?

– Ми надаємо три тестові візуалізації. Далі користувач може обрати зручну для себе суму для поповнення (від $5 до $29) і генерувати зображення залежно від обраного пакету.

Алгоритм дуже простий: протестили (згенерували три візуалки) – сподобалось – створили акаунт – придбали зручний для вас пакет – насолоджуєтеся продуктом.

– Яка модель монетизації сервісу?

– Наразі це підписка. Далі будуть аффіліат від продажу меблів, white lavel solution, а також різні апсейли.

– Яких показників у доходах та поширенні сервісу ви досягли на сьогодні і яких плануєте досягти у 2024 році?

– Зараз у нас невеликий MRR. Ми якраз на стадії запуску нашої маркетингової компанії. Наша мета – залучати мільйон відвідувачів щомісяця.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.