ProIT: медіа для профі в IT
3 хв.

Битва за HealthTech: перші Apple Watch повинні були моніторити цукор в крові

author avatar ProIT NEWS

Перші Apple Watch спочатку повинні були вийти з неінвазивним моніторингом цукру в крові. Це мало стати головною функцією пристрою, розповіли виданню Bloomberg інсайдери.

Матеріал Bloomberg розкриває баталії всередині компанії щодо того, наскільки далеко мають зайти амбіції компанії щодо охорони здоров’я. Як зазначає 9to5mac, дехто критикує її за те, що вона націлена на «занепокоєних», а не на тих, кому найбільше потрібні технології охорони здоров’я.

Bloomberg спілкувався як з інсайдерами Apple, так і з коментаторами, щоб скласти картину розриву між амбіціями компанії та тим, чого їй вдалося досягти. Видання виявило значні розбіжності серед керівництва компанії щодо того, якими мають бути ці амбіції.

Apple Watch запустились у 2015 році. Багатьом здавалося, що Apple спочатку не знала, яку проблему покликані вирішувати годинники: спочатку компанія зосередилася на сповіщеннях на зап’ясті як на головному продукті продажу, перш ніж прийняти здоров’я та фізичну форму як ключову перевагу. Але у статті зазначено, що здоров’я завжди було візією Apple, просто компанія не змогла досягти своїх цілей у першій моделі.

Тім Кук стояв у тій самій заповненій аудиторії, де його попередник, Джобс, представляючи оригінальний Macintosh і Apple Watch. Кук назвав це «наступним розділом в історії Apple».

Новий пристрій міг похвалитися оздоровчими функціями: пульсометром, способом вимірювання пройдених кроків і спалених калорій, а також фітнес-застосунком для відстеження тренувань. Але початкове бачення було грандіознішим. Компанія задумала годинник як крихітну медичну лабораторію, центральною частиною якої є монітор рівня глюкози Avolonte.

Avolonte була дочірньою компанією, яку Apple таємно створила 4 роки тому спеціально для роботи над неінвазивним моніторингом рівня глюкози.

Розчарування цією невдачею змусило старших керівників Apple зменшити свої амбіції, стверджує Bloomberg.

Зусилля компанії щодо включення моніторингу здоров’я і профілактики захворювань у свої пристрої-бестселери принесли прорив, але ця стратегія також була перервана через філософські розбіжності, культуру консерватизму і технологічні реалії. Apple припинила або сповільнила роботу над багатьма перспективними проєктами, розчарувавши деяких лікарів та інженерів, яких вона найняла для роботи над ними.

Замість того, щоб намагатися допомогти хворим, як-от діабетикам, компанія зосередила свою роботу на «занепокоєних» – тих, хто не має серйозних проблем зі здоров’ям, але має тривоги, які викликають інтерес до технологій моніторингу здоров’я.

Незважаючи на те, що компанія все ще працює над впровадженням моніторингу рівня цукру в крові та артеріального тиску в Apple Watch, ця мета зараз менш амбітна. Замість того, щоб надавати точні вимірювання, які були б корисні для тих, хто має проблеми зі здоров’ям, тепер він спрямований лише на визначення тенденцій, які він може використати, щоб запропонувати комусь пройти належне медичне обстеження.

Звичайно, це частково викликано страхом перед регулюванням. Для медичних технологій можуть знадобитися роки, щоб отримати схвалення, і Apple не хоче, щоб це стримало її продукти. Але один інсайдер каже, що це також через страх невдачі.

«Тім і Джефф так налякані ризиком зробити щось не так, і зосереджені на захисті іміджу компанії», – сказала одна особа, маючи на увазі Кука та головного операційного директора Джеффа Вільямса, який відповідає за охорону здоров’я в компанії.

Зовнішній керівник відділу охорони здоров’я каже, що якщо Apple хоче, щоб охорона здоров’я була її найважливішим внеском у світ. Як стверджує генеральний директор Тім Кук, вона має бути готова долати ці виклики.

«Головний висновок зі всієї їхньої стратегії полягає в тому, що вони ухиляються від фактичного піклування. Apple створює «чудові технології», але вони «обходять проблему», – сказав Адріан Аун, засновник і генеральний директор Forward, компанії, яка керує мережею високотехнологічних очних і віддалених клінік.

Ось деякі інші цікаві фрагменти статті:

  • Інсайдери кажуть, що Avolonte була найприхованішою ініціативою компанії.
  • Під час інтерв’ю співробітники не знали, хто є власником компанії.
  • Їм заборонили носити в офісі одяг компанії Apple.
  • Датчик серцевого ритму в Apple Watch S1 був недостатньо хорошим, щоб справді рекламувати його.
  • Джоні Айв розробив тонометр, який не потрібно було надувати. Але він був достатньо точним лише для трендів, а не для конкретних вимірювань.
  • Apple розглядала можливість випуску низки пристроїв для здоров’я, включно з вагами.
  • Apple Watch повинні були бути сумісними з Android. Але компанія відмовилася від цього плану, побоюючись втрати продажів iPhone.
  • 2024 року AirPods будуть функціонувати як слухові апарати й вміти проводити перевірку слуху.
  • 2024-го Apple Watch зможе виявляти ознаки апное (порушення дихання) уві сні.
  • Датчик температури Apple Watch у майбутньому зможе виявити лихоманку.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.