Bard усе. Штучний інтелект від Google тепер має нову назву – Gemini
2 хв.

Bard усе. Штучний інтелект від Google тепер має нову назву – Gemini

author avatar ProIT NEWS

Компанія Google оголосила, що перейменовує свій чат-бот Bard на Gemini, випускає спеціальний застосунок Gemini для Android і навіть об’єднує всі функції Duet AI у Google Workspace під бренд Gemini.

Також було оголошено про випуск загальнодоступної Gemini Ultra 1.0 – найбільшої та найпотужнішої версії великої мовної моделі Google, повідомляє The Verge.

Якщо ви завантажите нову мобільну програму на Android, вона може зробити Gemini вашим помічником за замовчуванням. Тобто вона замінить Google Assistant як річ, яка відповідає, коли ви говорите «Hey, Google» або довго натискаєте кнопку головного екрана.

Поки що не схоже, що Google повністю позбавляється від Assistant, але компанія вже деякий час позбавляє пріоритетів Assistant і явно вірить, що за Gemini – майбутнє.

«Я вважаю, що це надзвичайно важливий перший крок до створення справжнього помічника зі штучним інтелектом. Він розмовний, мультимодальний. Він корисніший, ніж будь-коли раніше», – каже Сіссі Сяо, яка керує Bard (тепер вже Gemini) у компанії Google.

Поки що немає спеціального застосунку Gemini для iOS, тож власники Apple не зможуть встановити ШІ-помічника, який не є Siri, у якості стандартного. Але вони зможуть отримати доступ до всіх функцій ШІ в застосунку Google.

У верхній частині програми буде перемикач, який дозволить користувачам переключатися з Пошуку на Gemini. За весь час існування Google Пошук був найважливішим продуктом. Це підтверджує тезу про те, наскільки Gemini важливий для Google.

До речі, поки що штучний інтелект Google у Пошуку все ще називається Search Generative Experience, але можна посперечатися з тим, що врешті-решт він також стане Gemini.

Інші зміни в Gemini здебільшого стосуються брендингу. Компанія Google відмовляється від назви Bard, але за параметрами їхній чат-бот особливих змін не зазнає.

Те ж саме стосується всіх функцій штучного інтелекту у програмах Google Workspace, таких як Gmail і Документи, які раніше називалися Duet AI, але тепер також відомі як Gemini. Це функції, які допомагають вам написати електронний лист, упорядкувати електронну таблицю та виконати інші робочі завдання.

Більшість користувачів усе ще послуговуватиметься стандартною версією моделі Gemini, відомою як Gemini Pro.

Щоб користуватися Gemini Ultra, найпотужнішою версією моделі, клієнтам необхідно буде підписатися на передплату Gemini Advanced, яка є частиною нового плану Google One AI Premium за $20 на місяць.

Підписка також включає 2 ТБ пам’яті на Google Drive та всі інші функції підписки Google One, тому компанія розглядає вказану ціну як щомісячне здорожчання для цих користувачів на $10.

Для всіх інших клієнтів Gemini коштуватиме так само, як ChatGPT Plus та інші подібні продукти, – $20 на місяць за висококласного бота зі штучним інтелектом.

Модель Ultra може містити більше контексту та мати довші розмови

За ці $20 на місяць, за словами Сіссі Сяо, Gemini Ultra встановлює сучасний рівень у широкому діапазоні контрольних показників тексту, зображень, аудіо та відео.

Модель Ultra може містити більше контексту та мати довші розмови. Вона розроблена, щоб краще справлятися з такими складними речами, як кодування й логічне міркування.

Не дивно, що Google так активно ставить на Gemini, але це підвищує ставки на здатність компанії конкурувати з OpenAI, Anthropic, Perplexity та дедалі більшою кількістю інших потужних конкурентів зі штучного інтелекту на ринку.

У тестах для перевірки відразу після запуску Gemini минулого року Bard на базі Gemini показав дуже хороші результати (майже на рівні з GPT-4), але був значно повільнішим. Тепер же компанія Google має довести, що вона може крокувати у ногу з галуззю, і переконати розробників працювати саме на Gemini, а не на OpenAI.

Раніше ProIT повідомляв, що Samsung видаляє Google Assistant зі своїх Smart TV.

Також ми писали, що чат-бот Ernie AI від Baidu з’явиться у нових смартфонах Samsung Galaxy S24.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.