Apple могла продати до 180 тисяч гарнітур Vision Pro за перші вихідні передзамовлень
Приблизно хвилину

Apple могла продати до 180 тисяч гарнітур Vision Pro за перші вихідні передзамовлень

author avatar ProIT NEWS

Vision Pro від Apple за $3499 – не для всіх. Останні оцінки попереднього замовлення відображають повільний старт VR-гарнітури, повідомляє Engadget.

Згідно з підрахунками аналітика Мін-Чі Куо, які ґрунтуються на інвентаризації попереднього замовлення та часу доставки, він вважає, що компанія продала від 160 тисяч до 180 тисяч гарнітур Vision Pro протягом минулих вихідних. Це вже значно перевищує попередні підрахунки Куо про виробництво від 60 тисяч до 80 тисяч одиниць Vision Pro, орієнтованих на перший випуск 2 лютого.

Не дивно, що гарнітура Vision Pro була розпродана відразу після відкриття попередніх замовлень.

Незважаючи на те, що це звучить як позитивна новина, Куо зазначив, що, оскільки час доставки залишився незмінним протягом перших 48 годин, це може свідчити про швидке падіння попиту після того, як активні користувачі та затяті фанати зробили попереднє замовлення.

Натомість замовлення на iPhone зазвичай «спостерігають постійне збільшення часу доставки через 24-48 годин після відкриття попередніх замовлень».

Але, звичайно, Vision Pro не призначений для пересічного споживача в його поточному стані, особливо з огляду на відсутність деяких основних програм, таких як YouTube, Spotify або Netflix. Не кажучи вже про приголомшливу базову ціну у $3499, хоча Apple пізніше може випустити дешевшу модель за ціною від $1500 до 2500, згідно з інформацією Марка Гурмана із Bloomberg.

Куо додав, що навіть якщо пристрій було розпродано на основі верхньої початкової цифри виробництва в 80 тисяч одиниць, це становить лише близько 0,007% від 1,2 мільярда активних користувачів Apple, що робить Vision Pro «дуже нішевим продуктом» в очах компанії.

Тобто, технологічному гіганту потрібно буде якимось чином підвищити й підтримувати попит на VR-гарнітуру до її глобального запуску, який, за чутками, відбудеться задовго до цьогорічної WWDC. Ймовірно, у червні.

Тим часом компанія Apple також зайнята створенням демонстраційних зон у своїх флагманських магазинах у США, сподіваючись підвищити продажі Vision Pro.

Раніше ProIT розповідав, що Netflix,YouTube, Spotify та деякі інші популярні програми (ймовірно) не будуть доступні у Vision Pro після запуску.

Також ми повідомляли, що Vision Pro буде доступна вже з 2 лютого у всіх магазинах Apple Store в США, а також в онлайн-магазині Apple.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.